zaterdag 31 oktober 2015

Blok 36 van de "Rosabears" deken..............



Blok 36
Een blok met hindernissen.
Het patroon was/is zoek.
Dus heb ik het opnieuw moeten opschrijven.
Maar het is gelukt.
Ik heb mijn uiterste best gedaan om geen foutjes te maken.
Maar het zou zo maar kunnen dat er ergens een foutje zit.
Laat het me dan zo snel mogelijk weten.
Via mail graag: rosabears@live.nl

Veel plezier met het haken van dit laatste blok.
Je kunt het downloaden via de link hieronder.




































3 opmerkingen:

  1. Oh jee wat balen dat het patroon zoek was zeg! Maar hij is wel heel erg mooi!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blok 36 is heel mooi de kleuren passen goed bij elkaar groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...