donderdag 12 maart 2015

Week 10......Granny Stripes

 
 
 
Week 10 alweer van de "Rosabears" deken.
Maar eerst even dit:
1 december 2014 heb ik een update gemaakt van de plannen voor de "Samen Haken" deken.
Klik hier wanneer je die update nog een keer door wilt lezen.
Nu zijn er natuurlijk altijd mensen die niet zo goed lezen.
Het altijd beter weten.
En het nodig vinden om je van iets te beschuldigen wat uit een heel grote duim gezogen is.
Dat is vervelend.
Maar dat is ook het grootste nadeel van Facebook naar mijn idee.
Ik heb niet de tijd en zin om hele dagen op Facebook rond te hangen.
Waardoor je wel eens "iets" over het hoofd ziet (nu zou dat in sommige gevallen niet zo erg zijn)
 
 
Het "probleem" copyright was dus al vanaf 1 dec. 2014 bekend.
En ik ga me er niet aan wagen om daar van af te wijken.
En of een haaksteek wel of niet op het internet te vinden is.
En alle haaksteken uit, lossen, vasten, stokjes enz. bestaan.
Ik heb steken uit de Haakbijbel gebruikt.
En kan en wil deze dus niet kopiëren.
 
Natuurlijk ga ik verder met de patronen te delen met jullie.
Ik heb wel besloten om dit alleen nog via mijn blog te doen.
Ik zal wel melding maken op de Haak Maar Aan groep wanneer het nieuwe patroon geplaatst is.
En blijf vooral je foto's daar plaatsen.
Want zo kun je elkaar ook weer helpen.
En zie ik de vorderingen van alle mooie blokken.
 
Bovendien wil ik nog wel even duidelijk maken dat:
 
* Ik dit vooral doe omdat ik het heel erg leuk vind.
* Ik hier absoluut niets mee verdien.
*Ik gewoon mijn eigen wol en haakbijbel heb gekocht
* Ik hier heel veel tijd in gestoken heb, en nog veel tijd in steek.
* Dat helemaal niet erg vind, omdat ik het leuk vind en er mijn creativiteit in kwijt kan.
* Ik niet gesponsord wordt door de uitgever van de Haakbijbel of/en door Stylecraft.
*In marketing dus niet zo heel erg goed ben.
* Van haken (en andere hobby's) meer kaas gegeten heb.
* Dit geen werk is........maar HOBBY
 
Dit is het wat ik even kwijt wilde.
Genoeg gekletst.
We gaan weer HAKEN.
 
 
 
 
 

Deze week een steek die iedereen wel kent.
De Granny Stripes.
Je kunt het patroon hier downloaden:
https://sites.google.com/site/atelierrosabears/samen-haken-1
Lekker makkelijk maar toch met een leuk effect.

 





Het lijkt me leuk om een post te maken van de blokken die jullie tot nu toe hebben gehaakt.
Stuur me een foto van je blokken.
Mijn mailadres: rosabears@live.nl
Ook voor vragen of opmerkingen over het patroon.
En dan plaats ik de foto's in een volgend blog verhaal.
Veel haakplezier weer voor de komende week.
 


 


2 opmerkingen:

  1. Ook een heel mooie steek groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your stripes look wonderful. I love crochet, and wish I had time to do some.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...