vrijdag 27 maart 2015

"Rosabears" deken week 12........

 
 

Alweer een deken aan het haken ?
Word mij weleens gevraagd.
Uh......ja.
Wat doe je met al die dekens ?
Is dan meestal de volgende vraag.
Nou gewoon lekker in/onder weg kruipen.
Of weggeven.
Of gewoon........mooie stapeltjes van maken.
Oh oké.......!!!!
"Wat is daar leuk aan ????"
Dat word dan niet gevraagd maar lees je in de ogen van de vraagsteller.
Dat is hhheeeeeeelllllllll leuk.
Haken is/werkt:
rustgevend......therapeutisch.......zorgt ervoor dat je minder snoept........geeft je een goed gevoel wanneer er weer iets mooi onder je handen groeit........geeft je geen tijd om te roken (ik heb nog nooit gerookt, maar ik kan me zo voorstellen dat het zeker helpt omdat je nog even die ene toer wilt afhaken)........creativiteit
Haken is gewoon leuk !!!!



Mijn dekens worden gebruikt.
Op bed, op de bank, over een stoel, in de camper en soms ook door de honden.





 
Vandaag alweer patroon nummer 12.
Zo zijn er na deze al 2 banen klaar van de deken.
Op de bovenste foto het ik met pijlen aangegeven welke banen.
Het patroon kun je downloaden wanneer je op onderstaande link klikt.
Dubbele clusters week 12.
 
Ik wens je weer veel haakplezier.
 


2 opmerkingen:

  1. Bij jou is het haken, hij mij quilten. Werkt zeker rustgevend en therapeutisch ik denk trouwens dat dit geldt voor alle creatieve uitingen. Heerlijk om al scheppend je hoofd leeg te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi deken groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...