donderdag 12 februari 2015

Week 6 "Rosabears" deken............

 
 
 
Week 6 alweer van de Rosabears deken.
Dit is het laatste blok van de uit 1 patroon bestaande effen blokken.
Het is geen moeilijk patroon.
Het bestaat uit twee zich steeds herhalende toeren.
Maar wel met een heel leuk effect.
Ik heb ze vlindervleugels genoemd, omdat ze me daar een beetje aan doen denken.
Hier -> https://sites.google.com/site/atelierrosabears/samen-haken-1  kun je het patroon downloaden.
Of klik op het Samen Haken logo recht op de pagina.
Ik wens je weer veel haakplezier.
Vanaf volgende week gaan we streepjes haken.


 









 
 
 
Nog even een reminder !!!
In mijn vorige post vind je het eerste deel van het haakpatroon van dit hart.
Leuk om tussendoor te haken.
Deel 2 hiervan.
Maandag op mijn blog.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Marja, wat leuk dat je naast me zat en lezer van mijn blog bent. Nu ook een kijkje bij jou genomen. Je beren zijn enig en al die leuke haaksteken ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...