vrijdag 12 december 2014

Kerstballen gekte..........maar wel leuke gekte.


Ruim 4000 bezoekers op mijn blog.
Ruim 500 aanvragen voor het patroon.
En ook ruim 500 verstuurd.
Super
Wat een ontzettend LEUKE, LIEVE en hartelijke reacties.
En kijk eens de eerste foto van een kerstbal kreeg ik al toegestuurd.




De kerstbal is gehaakt door Anneke Bouma.
Vind je het ook leuk wanneer jouw gehaakte kerstbal een plekje krijgt op mijn blog ?
Maak er een foto van en stuur deze naar mijn toe.
Dan maak ik er later KERSTBALLEN post van.
Hartelijk dank voor jullie enthousiasme.
Er komt zeker nog meer.

1 opmerking:

  1. hoi
    geweldig leuk die kerstballen, ik zou ze graag ook willen maken heb je er een patroon van ik wil je er wel voor betalten
    groetjes
    Marion van der ploeg
    mp.663@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...