vrijdag 19 december 2014

I am dreaming of a.........Pink !! Christmas.




De kerstballen die ik haakte.
Moeten natuurlijk wel een mooi plekje krijgen.
Meestal doen we er wel een paar dagen over om het huis kerstklaar te hebben.
Eerst is de kerstboom aan de beurt.
Dan komen de andere dozen voor de dag.
Dit wel, dat niet dit jaar.
En nu.
Is het bijna klaar.
En zo kregen de gehaakte ballen een plekje op een mooie poeder roze schaal.
Veertje, glas ballen, grote dennenappels die ik poederroze spoot en nog wat glitterige kitsch ballen.
Ik vind het goed zo.

















En toen ik foto's aan het maken was.
En om de schaal heen draaide.
Om het mooiste zicht op de schaal te krijgen.
Kreeg ik ook de deken in het vizier.
En hoe mooi past het bij elkaar.
Zo zie je maar dat je, soms onbewust, je voorkeur voor kleuren een steeds terugkomend item is.
Ik ben er blij mee.
Met mijn mooie deken (vanaf 9 januari plaats ik iedere week het patroon van een blok op mijn blog, en je kunt natuurlijk ook gezellig meedoen) en met de roze gehaakte ballen.





En wanneer je ook graag het patroon van de ballen zou willen ontvangen.
Stuur me dan een berichtje via rosabears@live .nl en je krijgt het patroontje, gratis, in je mailbox.
En wil je meedoen aan het "Samen Haken" project. Blader dan een paar posts naar beneden voor alle informatie daarover.



7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig geheel is het zo.
    En de kleuren vind ik ook al zo mooi.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon prachtig proficiat groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat dat mooi in die schaal.
    Op de foto is haast niet te onderscheiden wat nu gehaakt is of niet. Het lijkt gewoon of alles bij elkaar hoort. En dan met de deken erbij, een mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. what beautiful crochet decorations. Made by loving hands.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful ornaments!I also love the color!All details are gorgeous!
    Wishing you and your family a very Merry Christmas!
    Greetings from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi !!!!
    Fijne feestdagen en een creatief 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie foto's! Ze zijn zo mooi geworden :) Dank je wel voor het meedoen aan mijn link party, je staat in de schijnwerpers :)
    Groetjes
    Barbara
    www.busyfingersbusylife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...