vrijdag 4 oktober 2013

Zwarte woud.....genieten. (4)


Door het Kinzigtal loopt het Flößerpfad.
Met als thema het vervoeren van de boomstammen via het riviertje de Kinzig. 
 
 
 

In het plaatsje Wolfach herinnert dit kunstwerk aan de vlottenbouwers/boomstammenvervoerders.


Even genieten van het zonnetje.





Wat vooral opvalt in alle plaatsjes die we bezoeken zijn de prachtige bloembakken.
Veel kleur nog steeds ook als is het al bijna eind september.
 



Aan de ene kant van de brug modern.


Aan de andere kant van de brug oud.


Een ook weer van die heerlijke oude huizen.



En wat dacht je van dit tegeltableau.














Der Narrenbrunnen.

 
 






 
 


3 opmerkingen:

  1. Naar aanleiding van je foto's vinden we dat we zeer zeker eens daar een vakantie moeten doorbrengen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn,dat we zo mee mogen genieten.

    Ik wens je een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...