dinsdag 15 oktober 2013

Nevelig.

 

Het is herfst.
Wilde ik er eerst nog niet aan, het is toch echt waar.
Herfst maakt mooie plaatjes.
De nevel, verkleurende bomen, paddenstoelen, bessen en zaden.


Vorige week tijdens één van mijn ochtendwandelingen met de honden was de wereld klein en stil.
Het lijkt wel alsof de nevel ook wat van de geluiden opslokt.
Heb je weleens gezien hoe snel de zon opkomt ?
De nevel langzaam laat verdwijnen.
Zo loop je nog in de mist, en zo voel je het zonnetje op je rug.
En is alles weer anders.


Buiten is elke dag anders.
Je moet het alleen wel WILLEN zien.




















7 opmerkingen:

  1. Your photos are beautiful. My favorite is the one with the leaves and the spider web. It's very striking! Lovely.

    ~ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sfeer,echt prachtig.
    Ik houd erg van het verschil van de seizoenen.
    De herfst heeft iets sprookjesachtigs.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sfeerfoto's!!
    Elke dag vooraleer ik vertrek naar het werk, maak ik een kleine wandeling in de tuin en dan staan wij weer in de startblokken voor een nieuwe werkdag.
    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi sfeerfoto's!!

    Elke morgen vooraleer ik ga werken, wandel ik nog even door de tuin en geniet van de rust. Dan ben ik weer klaar voor een nieuwe werkdag.

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige♥ foto's♥ ..;)
    Lieve♥ Herfst groetjes♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...