woensdag 11 juli 2012

Busy as always.


 Goedemorgen lieve bloglezers.
Is het bij jullie ook regenachtig en somber buiten?
Hier binnen is het kleurig en fleurig.
Ik ga zo een lekker kopje koffie zetten voor mezelf.
En maak ik er een gezellige knutseldag van.


Het "A GRANNY A DAY- COLOUR MY DAY" project ligt nog steeds op schema.
31 + 29 + 31 + 30 + 31 + 30 = 182
182 granny's (+ 10 van juli) zijn er inmiddels gehaakt en in elkaar gezet.
Het begint al een aardige lap te worden (125 x 125 cm. inmiddels).


En zoals bij de meeste bezige bijen ligt er nooit maar één project waar ze mee bezig ben.
Borduurwerkjes wachtend op de afwerking.

Naaiwerkjes en nieuwe granny's.

En verder ben ik aan het breien.


En aan het beren.
En met al dit heerlijke spul om me heen merk ik niet eens dat het buiten regenachtig is.
Maak er iets gezelligs van vandaag.

EN MOCHT JE EEN KIJKJE WILLEN NEMEN IN MIJN TUIN
KLIK DAN EVEN DOOR NAAR MIJN SPECIALE TUINBLOG
ROSES-FRUIT-AND-MORE
WANT OOK DAAR IS HET KLEURIG EN FLEURIG.

3 opmerkingen:

  1. nou je hebt mooie werkjes zat om te doen en ja dan merk je ook niet dat het buiten met bakken naar benee komt hahahaha jammer genoeg ik wel kan er niet om heen want ik moet erdoor heen ...maar ja is niet anders straks gewoon weer kaarsjes aan en genieten binnen ...fijne dag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou,jij hoeft je dus niet te vervelen,als ik het zo bekijk.
    Wat een schitterende handwerkjes heb je onder handen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke werkjes liggen!
    Ik ben momenteel ook aan de haak, heerlijk werk!!
    Je hebt gelijk zo merk je niets van het sombere weer buiten en met die kleuren om je heen blijf je vrolijk.
    Fijne avond en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...