woensdag 16 mei 2012

Mooi rood is niet lelijk !!!


Kennen jullie ze al ? De Sprookjesboom Cakejes van Koopmans.
Omdat het zondag moederdag was en de kleinkindjes zouden komen, stond mijn mannetje al vroeg in de keuken om deze cakejes te bakken.
De cakejes bakken was het werk niet, maar de glazuur en de witte stippen er op aanbrengen was nog een behoorlijk serieus (schrijft ze met een glimlach, want toen ik om het hoekje van de keuken keek maakte mijn lieverd er een zeer serieus gebeuren van) karweitje.
Gelukkig bedacht ik me nog net om er een "fotoreportage" van te maken.
Want heel lang hebben ze niet op tafel gestaan.


Even wat rode accessoires erbij ter decoratie.


Gelukkig hoef ik voor rood niet lang te zoeken in huis.







Met deze post doe ik weer mee aan " KLEUR EN FLEUR " op woensdag.
Op de blog "EEN SNELLER KLOPPEND HART" van Veronique vind je nog veel meer kleur en fleur. Of nog beter, maak zelf ook een kleurige post en doe gezellig mee.

16 opmerkingen:

  1. wat ziet dat gezellig en smakelijk uit,en ja rood is mijn favoriet groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig leuk deze cakejes! En fijn dat je zo'n lieve cakejes bakker in huis hebt. Dat hij serieus werk ervan gemaakt heeft kan je wel zien,wat zijn ze mooi!
    Je deco erbij maakt het plaatje helemaal af!
    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga je met plezier volgen! Je hebt twee leuke blogs.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat heeft hij goed gedaan!
    Heel mooi!
    énne, je hebt er nog een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er goed uit zeg enne mooi rood is lekker ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een sprookje.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ze net zo lekker smaken als ze er uit zien?? Dan hebben jullie heerlijke cakejes gegeten. Wat heb je dat mooi op de foto gezet, zo sfeervol.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yummie, die zien er echt héél erg lekker uit... maar ook bijna te mooi om ze op te eten :)

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wet heerlijk fleurig.
    Ja,ik houd ook erg van rood.
    Wat zijn die cakejes goed gelukt,zeg.
    Je ziet op steeds meer blogs,dat ze ze maken.
    En ook die van jou zien er zodanig uit,dat het zonde is om ze op te eten.

    Ik ga je volgen.
    Is leuk hier.
    Is ook makkelijker,dan zie ik je steeds in mijn dashboard verschijnen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei, dat ziet er gevaarlijk lekker uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dit er heerlijk en gezellig uit; je man heeft er echt iets moois van gemaakt!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze leuk en lekker he... alleen een beetje klein;-)Mijn dochter heeft ze laatst ook gemaakt en sindsdien heeft ze een cupcake maak verslaving, vind ik niet erg hoor haha.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou jou post op woensdag, is echt heel kleurig...en fleurig!
    En wat je zegt...mooi rood is niet lelijk...ha,ha.
    Mijn jongste dochter is ook al een tijdje, helemaal aan het cup cake gebeuren...en haar grootste fans zijn haar 2 jongetjes...die lusten er wel pap van!!...alhoewel ze lusten helemaal geen pap...
    Ik weet niet of ze deze van koopmans al kent, maar ik ga het in ieder geval even aan haar door geven...wie weet komem er dan ook (weer) een paar onze kant op ha,ha!

    Nog een fijne Hemelvaartsdag verder.
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig zien ze er uit hebben ze ook lekker gesmaakt? En je etalering, schrijf je dat zo :), is prachtig met al dat rood!
    Groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh! Dat ziet er gezellig uit! En zeker met al je mooie rode spullen zo mooi op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo vrolijk en leuk! Wat is rood dan gezellig. Ik heb ze nog niet gemaakt maar ga het zeker doen! Geniet van het weekend en de zon, lieve groet diana

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...