woensdag 9 mei 2012

Kleurige en fleurige zakdoekjes.


In onze huiskamer staat deze butler-tray.
Vol met verzamelspulletjes.
Handgemaakte beertjes.
Oude rolletjes lint.
En een kastje met oude zakdoekjes.








In het kastje ligt mijn verzameling oude zakdoekjes.
Ooit wil ik er nog eens iets van gaan maken.
Maar wat ???
Ach zo liggen ze ook wel mooi te wezen.
En geniet ik ervan.
Want stuk voor stuk zijn het plaatjes.









Geborduurd, gehaakte randjes, kantkloswerk of heel fijn kant erin verwerkt.













Met deze post doe ik ook weer mee aan:
 "KLEUR EN FLEUR OP WOENSDAG"

Ga even kijken op de blog van Veronique
voor nog meer fleur en kleur.
Of nog beter !!!
Maak een gezellige kleurige en fleurige post en doe mee.

Laat ons kleur en fleur zien.

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooi hoekje zo met die schattige spulletjes en prachtige zakdoekjes vooral die met het borduur en de gehaakte randjes,leuk dat je ons even mee liet genieten,liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige verzameling en je stoffenkastje vind ik helemaal geweldig; wat een mooie vondst!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief hoekjes met die mooie spulletjes. De zakdoekjes zijn zo inderdaad al mooi van zichzelf!
    Groet,
    Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die zakdoekjes, ik moet gelijk aan mijn grootmoeder denken, die haakte ook van die randjes om zakdoeken. Waar ze gebleven zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die zakdoekjes, ik moet gelijk aan mijn grootmoeder denken, die haakte ook van die randjes om zakdoeken. Waar ze gebleven zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wunderschöne Stoffe und Bordüren!! Ein Traum!!
    lieve groetjes
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig ,je verzameling zakdoekje,heb ik ook uit Polen, vroeger altijd in onze handtas zo mooie met een geurtje op,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh ..mooi die zakdoekjes ♥
    ..je ziet ze onze generatie van nu bijna niet meer gebruiken ..
    te veel was of te veel strijk??
    Ik kan er echt nog van genieten..;))
    liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wowww wat is dit om tekwijlen.
    Echt schitterend het hele stel.
    En wat een prachtige zakdoekjes.
    Ben er weg van.
    ben echt jaloers op je.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve zakdoekjes en andere spulletjes.
    Ik heb ook een paar van die zakdoekjes.
    Maar jouw verzameling is prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marja,
    bedankt voor je lieve reaktie op mijn blog, nieuwsgierig dus meteen even bij jou gekeken! Wat een leuke posten heb je, en de foto's van je honden, helemaal leuk en vertederend!
    Ik heb me al aangemeld, ik ga je volgen.
    Ik ben niet zo trouw in reakties achterlaten, te weinig dagen in de week, maar ik ben wel trouw in volgen....
    Tot ziens op het blog.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is ook wel een kunst om alles overzichtelijk op te bergen en/of te fotograferen. Zoals jij het doet vind ik hartstikke leuk. Als ik zoiets bij mezelf doe, wordt het een rommeltje...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk gedaan, dit is nog eens een idee. Ik zou het inderdaad zo laten liggen, het is zo leuk gestapeld! En rozen, helemaal goed.
    Wel heb ik stoffen servetten, gebundeld met een lintje, dan kan ik het een beetje op z'n plaats houden.. Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve verzameling.
    Vind je zakdoekjeskastje helemaal leuk.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat n mooi hoekje zo, de beer is wel HEEL mooi, met dat kanten jurkje.
    Heb jij dat nou ook, zulke mooie zakdoekjes, maar zonde om er in te knippen....... je zou het maar verpesten! Maar zo ziet het er ook heel leuk uit en kun je er toch van genieten,
    groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh wat heb je er weer een fantastische post van gemaakt! Wauw!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...