dinsdag 7 februari 2012

Tutorial Granny.


4 lossen haken en sluiten tot ring met halve vaste.


3 lossen (1 stokje)


11 stokjes in ring, sluiten met halve vaste in 3e losse van vorige toer.
(12 stokjes!!)


3 lossen (1e stokje), 2 stokjes, 1 losse 3 stokjes in 3e losse vorige toer.


2 stokjes overslaan, 3 stokjes 2 lossen 3 stokjes in volgende stokje.


nog tweemaal herhalen, toer sluiten met halve vaste in 3 losse van eerste stokje


met halve vaste naar losse tussen 2x 3 stokjes
3 lossen (1e stokje)

2 stokjes, 1 losse, 3 stokjes.


3 stokjes in volgende boogje
3 stokjes, 1 losse, 3 stokjes in de hoek


herhalen tot einde toer, sluiten met halve vaste in 3e losse.


de vorige toer steeds herhalen tot de gewenste grootte van de Granny.

Ik heb het zo duidelijk mogelijk uit proberen te leggen, mocht het niet lukken of heb je vragen laat het met gerust weten.

Succes.

3 opmerkingen:

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...