maandag 27 februari 2012

Seizoen schilderijtjes.



Deze twee lijsten heb ik ooit eens gekocht met de bedoeling om er een collage in te maken.
Maar soms bedenk je iets en is het resultaat niet wat je er van verwacht had.
Dus verdwenen de lijst naar de  schuur.
Een tijdje terug kwam ik ze weer tegen, weg doen of toch niet.



Ik probeerde het nog een keer.
Nu met een passe-partout.
Deze heb ik zelf gesneden, maar dat ging niet helemaal goed.
Het is best nog wel moeilijk om mooi recht te snijden en de randen rafelden ook een beetje.
Weggooien ???


Nee nog niet.
Ik dook mijn verzameling kant en band in en vond een fijn kantje.
Dit paste mooi langs het "niet zo rechte en gerafelde" randje.


En zo wissel ik regelmatig de afbeeldingen voor anderen.
Met de seizoenen mee.
Deze komen uit een oude Jeanne d'Arc Living.


Wie wat bewaard heeft wat......


De schilderijen hebben we niet opgehangen maar staan op de verwarmingsradiator.
Ze kleuren mooi bij de taupe-kleur muur.



4 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar nooit iets weg gooien ze zijn prachtig ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ik vind ze super,leuk hoe je steeds wat bedenkt,dat het toch naar je zin in is en echt,ze zijn super! het kantje maakt het af,ik wens je een fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat prachtig zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt!
    Zo zie je maar weer dat je met spullen die je al in huis hebt weer iets heel niuews kan maken.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...