vrijdag 11 februari 2011

Stapelen op vrijdag.


Het is weer vrijdag dus tijd  voor een nieuwe stapel.
Wat staat er deze week op stapel ???? Kijk op de blog van Irma  allemaal kleurtjes
om nog meer inspiratie op te doen. Of doe ook mee, in ieders huis zijn stapels of stapeltjes kijk maar eens om je heen.
Deze week een stapel van 225 grannies.


Tijdens de verhuizing was er tijd over om te haken. Heerlijk tussen alle ingepakte rommel een rustpuntje. Haken werkt ontspannend en komen er weer allemaal goede ideetjes tot stand in je hoofd.


Afgelopen week de laatste Granny gehaakt en nu druk bezig met het in elkaar zetten van de deken.


 Dat is nog een hele klus maar alle blokjes zitten aan elkaar, nu nog de tussenstukjes vastzetten en de draadjes afwerken.


En dan gaat het er ongeveer zo uitzien.



Een heel fijn weekend en vergeet niet te kijken op  allemaal kleurtjes

17 opmerkingen:

  1. he het ziet mooi uit de stapel maar je deken word ook geweldig groetjes rommy (tussen twee hakjes ben helemaal verliefd op je beertje minty is die ook te koop of verkoop je niet )ik hoop wat van je te horen liefs rommy fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou dat ik dat kon...Granny's haken....weleens geprobeerd maar er kwam niets van terecht en nu zie ik bij jouw een 'stapel' van 225 Granny's aan elkaar gezet....prachtig/verliefd op!!!
    Ik ga je volgen hoor!
    Fijn weekend,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héééél erg mooi en wat een werk hé dat in elkaar zetten. Mooi blok ook, niet het gewone granny-blok.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ik zie nu pas wat ik gedaan heb!!!
    ik zag bovenin staan "babyspul' en nieuwsgierig als ik ben heb ik daar op geklikt...en blijkbaar ging ik toen naar een ander blog?!
    tja blond hé! hahahha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi sprei zeg, die krijgt vast een mooie plek
    fijn weekend, lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tje wat geweldig dit zeg. super knap. wordt echt prachtig
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige stapel, die wordt mooi zeg, super!!
    Echt een prachtig sprei...

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een hele mooi stapel en dat wordt zeker een pracht plaid, erg leuk
    groetjes floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh...dat zijn er wel heel veel en het wordt ook nog eens een heel mooi plaid! Wat zal dat een klus zijn zeg!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi sprei zeg. Ik heb er zelf een aantal want ben er gek op. Op de bank, op bed onder op een tafeltje etc etc. Maar die zijn allemaal gekocht. Ik heb er helaas het geduld niet voor om het zelf te maken. Ik ga me gelijk als volger aanmelden. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat mooi zeg !!
    Veel werk maar het resultaat is dan ook geweldig.

    Fijne dag ,groetjes Romkje.

    Ps ,ik heb me aangemeld als volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig !!!!!geen woorden voor en heeeel veel bewondering, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh dit wil ik ook nog eens gaan doen! Maar nu eerst de Afgaan! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat prachtig je granny sprei!!
    Ben ook net begonnen en..........drie lapjes af hahaha.
    Onze joy heeft ook twee ratjes van jaja Ikea zij is gek op het staartje (te vies om aan te pakken zo nat en besabbeld staartje)maar lekker dat ze het vind :-)
    Ben trouwens nog steeds blij met het beertje dat je hebt gemaakt voor me heeft altijd een ere plaatstje (nu in de slaapkamer)
    fijne dag hoor groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, prachtige je sprei! Wat een werk, maar ik kan me voorstellen dat het een ontspannen en verslavend werkje is voor tussendoor.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...