zaterdag 7 augustus 2010

I love chrocheting and create new Teddy's.


Haken is weer helemaal hot. En ook wel een beetje verslavend. Maar ach er zijn ergere dingen om verslaafd aan te raken zullen jullie vast wel met me eens zijn. Combineren met mijn beren dus maar.
Voor mijn beren haakseltjes werk ik niet met patroontjes, eigenlijk begin ik gewoon maar iets en onder het haken bedenk ik dan hoe het er ongeveer uit moet gaan zien.
Met als resultaat dit keer een beren-zonnejurk met bijpassende tas.

Chrocheting is a hot item. And a little bit addictive. But there are worse things to be addictive to I think. I did create a new teddy and combine this with a new chrochet project. I don't work with a pattern for this dress and bag. I start something and during the chrochetting I thin about what it is goïng to look like.
This is the result a bear-sundress with well fitting bag



En deze dame poseert dan ook graag voor jullie in haar nieuwe outfit.

This lady is pleased to show you her new dress.


Voor de oplettende kijker "een nieuw haakwerk is al weer in wording"

For the attentive watcher, the red, grey and white thing in the background is a new chrochet project. Which I show you next time.

5 opmerkingen:

  1. Echt prachtig zeg wat jij al niet maakt....zo fijntjes dat lieve jurkje.......
    Kunswerkje op zich.......zo lief!!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfecte combinatie: een prachtig gemaakt beertje met lief haakwerk!
    Ik geniet elke keer weer hoor, als ik naar je beertje kijk. Hij staat heel mooi op een oud rekje dat m'n man vandaag opgehangen heeft. Je ziet 'em vast nog wel een keertje voorbijkomen op m'n blog één dezer dagen! Ben er helemaal blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I wish I had such talents with crochet!

    So cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Kleine ist wieder allerliebst ;o)) Ganz <3- liche Grüße Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...