woensdag 7 juli 2010

Juust Wa'k Wou

Nog even geen foto's uit eigen tuin maar dit is ook genieten. Vorige week op de terugreis van onze 3 weken Frankrijk verbleven we nog even op een Zeeuwse camping en hebben toen een bezoek gebracht aan de tuin van Kees Jacobse, klik op de koppeling om naar zijn site te gaan, -> Juust Wa'k Wou <- in West Zeeuws Vlaanderen in het dorp Schoondijke. Een werkelijk prachtig aangelegde tuin, met een Engelse border van 60 meter lang, een rozentuin, een witte tuin, een groentetuin, kassen, planteverkoop en verrassende hoekjes.
Wanneer je in de buurt bent zeker een bezoek waard.

2 opmerkingen:

  1. Jeetje mineetje wat een prachtige tuin!!!!
    OOh wat heb je een geweldig huis zeg!1
    Ik ben jaloers!! Ik ga je volgen hoor.
    Ben helemaal gek van tuinieren en boeren tuinen maar klooi wat rond op mijn postzegeltje hihihi
    Ik wens je een heerlijke tuin dag en als je zin hebt kom dan ook eens bij mij achterom
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit daar in Zeeland!!

    Mooi huis hebben ze ook!

    Toevallig in de buurt, dat zal wel niet zo snel gebeuren denk ik!

    Hoe was je vakantie?
    En de warmte thuis,is het een beetje uit te houden?

    Het zal wel afzien zijn, net als hier en overal!!!De meeste planten vinden dit wel lekker,al kun je er met de gieter bij blijven staan!!!

    Fijne week, groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...