zondag 23 mei 2010

And the winner is .............???????


Maar eerst nog even iets anders. We worden weer opa en oma. Stijn krijgt er een broertje of zusje bij. Zaterdag ben ik met mijn schoondochter naar de wolwinkel geweest "Steekje Los" om kleurtjes uit te zoeken voor een dekentje/dekje voor in het baby bedje. En deze kleurtjes zijn het geworden.


Nu moet ik bekennen dat ikzelf iets meer ben van de pastelkleurtjes. En kon me hier niet helemaal in vinden. Nieuwsgierig als ik ben, gisteren maar snel begonnen aan de eerste granny square om te zien wat het zou gaan worden. En ik moet zeggen het ziet er  fris en vrolijk uit. Een leuk klusje voor in de vakantie. We gaan al vroeg dit jaar. Nog twee weken en dan vertrekken wij voor een paar weken richting kust van Frankrijk.


En dan de winnaar van de Give Away . Natuurlijk wil ik iedereen bedanken voor de enthousiaste reactie's en de nieuwe volgers van mijn blog. Ik hoop dat jullie hier graag langs blijven komen.
Wat ik wel merk is dat het bijna onmogelijk wordt om bij een ieder van jullie een reactie achter te laten. Er zijn zoveel leuke, inspirerende blogs waar ik graag langs kom. Maar het lukt me gewoonweg niet om steeds een reactie te plaatsen. Dat maakt dat ik me een beetje schuldig begin te voelen en dat ik er zelfs over gedacht heb om maar helemaal met het bloggen te stoppen. Het moet natuurlijk allemaal wel leuk blijven. Maar als ik bij jullie op bezoek kom zie/lees ik dat veel mede blogsters daar ook last van hebben. Het is natuurlijk wel makkelijk om een "standaard" reactie te plaatsen maar dan neem je degene die zo zijn best heeft gedaan op haar nieuwe post niet erg serieus, is mijn mening. Dan plaats ik maar liever geen reactie denk ik dan. Aan de andere kant vind ik het zelf heel leuk om reactie's van jullie te krijgen op mijn nieuwe stukjes. Snappen jullie het nog ????
Ik zou graag van jullie willen weten hoe jullie hierover denken en of jullie eventueel een goed idee hebben over hoe of wat hiermee te doen.

En nu de winnaar van de give away......

 is geworden.....

Elly van de blog My Everyday Things.

Gefeliciteerd !!!!!


12 opmerkingen:

  1. Oh perfect colours for Elly, she'll love the red!!!!
    Have a great holiday in France!!!!
    Hugs,
    Margaret B

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gratulation an EllY !
    Deine Wollefür das Baby sieht sehr gut aus, und Du wirst bestimmt eine sehr schöne Decke damit arbeiten ...
    Ich wünsche Dir einen erholsamen Urlaub...
    Herzliche Pfingstgrüsse
    ♥☼♥Barbara♥☼♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met het kleinkind in wording. De kleurtjes van het dekentje zijn goed gekozen. Lekker fris.
    Enne .. over reageren op blogs. Ik vind het fijn als mensen een korte reactie achterlaten. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon dat ze waarderen wat ik schrijf en doe. Of een kleine aanwijzing. Positieve en bevestigdende opmerkingen krijgen we in het algemeen te weinig. En juist die opmerkingen zeggen dat je goed bezig bent. Dus . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het nieuwe kleinkind dat onderweg is! En de kleurtjes voor het dekentje vind ik erg mooi.
    Ik vind het zelf leuk om een reactie op mijn blog te krijgen maar ik begrijp ook dat niet iedereen daar iedere keer tijd voor heeft. Dus wat mij betreft gewoon lekker doorgaan met bloggen en als je wel tijd hebt af en toe een reactie achterlaten! Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joehaaaa!!!!! Wat een heerlijke verrassing op deze zonnige 2e pinksterdag! Owww... wat ben ik nieuwsgierig! Dank je wel!
    En ik herken je verhaal helemaal. Dat was dus een beetje mijn struikelblok over wel of niet doorgaan. Het plaatsen van een blogje gaat wel, maar ik wil zo graag bij iedereen een bezoekje terug brengen, maar dat lukt nou net gewoon niet. En een standaard berichtje vind ik dus ook niet leuk, net of je het blogje niet gelezen hebt. Oh, oh, dilemma's, dilemma's!
    Oh en natuurlijk gefeliciteerd met jullie "nieuwe" kleinkindje!!! Spannend weer hoor! Ik vind de kleurtjes van je haakwerk helemaal prachtig!!!! Zou er zo een kussen voor op de bank van willen! Nou, dan toch maar eens m'n boek "haken voor beginners" erbij pakken, en nou eindelijk maar eens leren haken!
    Nog een hele fijne 2e pinksterdag en nogmaals super bedankt!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhh nee hoor, niet doen, stoppen, waar moeten wij dan heen, gewoon lekker door gaan, wat maakt het uit dat je niet altijd de tijd hebt, het gaat om het bloggen, niet je tijd moeten vrij maken om overal reacties teschrijven, gewoon lekker hier blijven en door gaan, ennnnnnnnnnnnnne heeeeeeeeeeel hartelijke gefeliciteerd oma, wat zalig........ wordt vervolgd ;)) grusse van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohja, de kleurtjes zijn prachtig hoor,wordt vast een mooie deken,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte met dit heugelijke nieuws.....super.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hay meis,

    Ik wil je heel erg hartelijk bedanken voor je lieve felicitatie op mijn blog!
    Dank voor je lieve woorden..

    Liefs en goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I lost your nice giveaway! Congratulations to the winner!!! Lucky you!!! Are you going yo France for holidays???? I'm sure you'll have a fantastic time!!!
    Big hugs!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marja,
    gefeliciteerd met dit geweldige nieuws,geweldig dat jullie er weer een kleinkind bij krijgen. Het dekentje gaat heel mooi worden met deze vrolijke kleurtjes. En over het bloggen, ach iedereen heeft de ene keer nou eenmaal meer tijd ervoor dan de andere keer maar het blijft toch geweldig om bij iedereen zoveel inspiratie op te kunnen doen. Dus lekker blijven bloggen hoor, kom hier altijd graag bij je langs!
    Fijne week,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met nog een keer oma worden! Wat leuk dat je weer een dekentje gaat haken en de kleurtjes zijn verrassend, maar erg leuk!

    Ik herken je verhaal van t bloggen helemaal! Zit zelf ook steeds te twijfelen. Ook ik vind het moeilijk om het bij te houden en overal te reageren en daarom reageer ik meestal alleen op de blogs/posts die me echt aanspreken. Maar het lijkt soms een soort 'gedragscode" in blogland om overal op te moeten reageren (en al helemaal met die awards!!) en ook ik vind het natuurlijk leuk als ik reacties krijg, dus dat maakt het dubbel.

    Maar sommige bloggers zie ik bij de reacties van bijna elke blog staan en ik vraag me dan echt af hoe ze het doen!! Dan lijkt het alsof je dat zelf ook zou moeten..... Pfff, wat een dilemma hè ;)

    groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...