vrijdag 19 februari 2010

Where I create.


Omdat de computer vervangen is door een laptop, was de computerkast overbodig geworden. En omdat mijn verzameling boeken, lapjes, doosjes, tijdschriften enz. groeide werd het tijd voor een verzamelkast.
En gelukkig is daar IKEA en Billy.


Door 4 losse boekenkasten aan te schaffen heb ik er een heleboel ruimte bij gekregen.


In al die jaren creatief bezig zijn heb ik veel boeken verzameld. Door ze op kleur in de kast te zetten oogt het minder rommelig. Misschien niet altijd even handig, want nu staan allerlei onderwerpen door elkaar, maar het oog wil tenslotte ook wat.





4 opmerkingen:

  1. ohhhhhhhhhhhhh meid, een kamertje naar mijn hart, ik zou graag ens tussen jouw stofjes kunnen snuffelen, er liggen leuke stofjes bij voor een paar doosjes. :))) En alles zo mooi op kleur, probeer ik ook altijd maar om een of andere redene lukt het nooit lang :))) Meid geniet er maar van, het is prachtig. beidwei, ik zag gisteren in een duitse kringloopzaak jouw rode servies saat, maar ja was moeilijk mee te nemen :)), Je vind me trowuens nu op jeanysbrunnen. :)) liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke verzameling en nog leuker om al die spulletjes en kleurtjes te rangschikken. Alles zo voor het pakken.

    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh het is weer nòg mooier geworden. Wat een heerlijke spulletjes heb je toch! Alles op kleur en alles weer opgeruimd en uitgezocht. Daar gaan we vast binnenkort wat van merken ;-) Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er geweldig mooi uit, heerlijke spulletjes en lapjes, erg leuk
    floortje

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...