zaterdag 16 januari 2010

Vintage Bear


Soms zie je iets, blijft het ergens in je hoofd een beetje smeulen, en dan heb je een lapje stof in je handen en denk je dat moet het worden.
En dan onstaat er zomaar een Vintage Bear.
Sometimes you see something, you give it a little place in your head, and then there is a piece of fabric and you think that is what I am going to do with it.
And there she is my Vintage Bear.
A Love-Me-Memories-Bear.


Is het geen lieverdje ? En er ontstaan alweer nieuwe plannetjes in mijn hoofd, ik moet ze alleen nog even uitbroeden.
Isn't she sweet ? And there are new idees in my head, I only have to hatch them out.


Ook de mand waarop ze zit is een nieuw maaksel. Twee heb ik ervan maar onze poes heeft ze allebei gebruikt als krabpaal. De oplossing daarvoor heb ik inmiddels gevonden. Een ouderwetse kokosmat bij de deur is nu zijn favoriete krabplek. Waarom ben ik niet eerder op dit idee gekomen, behang, manden en de bank hebben het moeten ontgelden voordat de mat er lag. Misshcien kan ik andere kattenliefhebbers nog helpen met dit idee.
Terug naar het onderwerp. De manden weggooien vond ik (nog) geen optie. Ik heb het deksel bekleed met een rozenstof en ziehier het resultaat, eigenlijk zijn de manden alleen maar mooier geworden.
Fijn weekend.

11 opmerkingen:

  1. ook deze is weer super!! wat maak je toch mooie dingen!!

    fijn weekend
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello my dear!!!

    Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh....WONDERFULLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!

    Beautiful!!!!

    A really NICE!!

    Compliments a lot!

    KISSES. ;o) HAVE A WONDERFUL NEW YEAR! NI

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig weer Marja, wat een leuke combi zo! Ik bedoel de stoffen van de beer, maar de combi beer en mand-kussen is ook heel mooi, niet te snel iets weggooien, dat zie je maar weer! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. blijf maar broeden dan komen er nog mooiere beren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hay Marja,

    Wat een schattige beer heb je gemaakt meis..
    Leuk met zo gebloemd lijfje.

    Alle liefs..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, das ist ja wieder ein ganz Hübscher - ein schönes Wochenende und Ganz liebe Grüße von Gaby :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een schoonheid! Prachtig, kan me voorstellen dat je van sommige geen afstand kunt doen.
    Fijne dag nog!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige beer in deze mooie rozenstof! Ik kom beslist meer langs om deze schitterende beertjes te bezoeken, Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh Marja, weer zo'n BEAUTY!!! Werkelijk heel knap hoe je dit allemaal maakt, de liefde waarmee je het doet straalt van de foto af, mijn complimenten hoor.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hola!!!!!!!!!, me encanta tu trabajo, este ultimo osito es una maravilla, sentado encima de esa cesta tan bonita.,enhorabuena
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...