donderdag 30 juli 2009

Update



Twee weken geleden alweer mijn laatste post hier op Rosabeer. En we zijn niet eens op vakantie geweest. Gewoon geen tijd !!!!! Maar dat betekend niet dat er in huize Rosabeer stilgezeten word. Ik ben druk bezig om mijn hobbykamer/atelier aan te passen, voor het geven van de berencursussen. Er moesten nog wat dingen veranderen en daar zijn we druk mee in de weer. Ik heb deze week ook nog de kringloopwinkel bezocht omdat ik op zoek was naar rieten koffertjes. Prima stapelbare opbergmogelijkheid zag ik op de blog van Lidwien en opbergruimte kun je nooit genoeg hebben. Ik vond er drie, het begin van een stapel.
En ook vond ik deze (rieten) hocker. Welke ik van een stofje heb voorzien. Ben is even flink in de weer geweest met tacker en nietjes en dit is het resultaat.








Dat je druk bent met van alles en nog wat betekend wel dat ik te weinig bij jullie langs ben geweest en veels te weinig reactie's heb achtergelaten. Maar ik kom snel weer langs en ga op mijn gemak proberen om alles bij te lezen (alhoewel ik denk dat dat niet helemaal gaat lukken) en weer reactie's te plaatsen.







Verder waren we druk met nog iets heel anders maar daarover later meer.

9 opmerkingen:

  1. Goed weer van je te horen, ik dacht/hoopte ook al dat jullie met vakantie waren en dat mailtje van mij bleef maar in die conceptenbus zitten. Wij hebben vakantie, dus zijn we iedere dag druk :-D Dagje Leiden, dagje Hoek van Holland, dagje Gouda en noem maar op! Ben blij dat het goed met jullie gaat en dat jullie zo lekker bezig zijn! Veel succes met alles dat jullie ondernemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die hocker leuk geworden en zo schattig met dat roze serviesje.
    Fijn weer iets van je te lezen :-)

    Liefs
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hocker is echt prachtig geworden, leuk stofje zit erop.
    Ben benieuwd waar jullie mee bezig zijn al spreken de foto's voor zich.
    Fijn weekend, groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk die hocker!!!! En ach, hier was het de laatste weken ook erg stil. Het lijkt wel of je in de zomer veel meer met andere dingen bezig bent (afgezien van vakantie). Ben ook errug benieuwd naar je atelier hoor, laat maar gauw wat foto's zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sounds like your summer is a busy one, hope it's going well!!! I love your red china by the way!!!!
    Hugs,
    Margaret B

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hocker is heel mooi gevonden en die caravan riekt naar vakantie of heb ik het mis?! Ziet er trouwens wel knus uit. Ga je die op jouw manier voorzien van nog meer moois?
    Tsjonge,al die vragen, dat komt er van als je ons niet wijzer maakt dan we zijn.
    Fijne dag nog, liefs, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marja,
    Busy busy eh? And been looking for a caravan? By the way, I REALLY like the fixtures in your new bathroom. Very very nice :-)

    Have a great weekend! Hopefully the weather gets a bit warmer by then...
    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk om in huis bezig te zijn.

    Wij zijn ook op zolder bezig met het creeeren van een multifunctionele ruimte. Ondertussen heb ik het mij al toegeeigend.

    De hocker is leuk geworden zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi chickie, I just stopped by to say I am having a giveaway and I put your name in, I figured you were still out on holidays...... I am putting in all of my blogging friends that I can think of!!!!!
    Good Luck!!!
    Margaret B
    p.s. I know you make wonderful bears, but I thought you might like one of mine!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...