zaterdag 16 mei 2009

Nog meer aanplant.



Tsjonge, tsjonge wat groeit alles hard. 3 weken waren we niet bij de caravan geweest maar vandaag (zaterdag 17 mei) moesten we toch echt de laatste spullen uit de tuin en schuurtjes op gaan halen. De tuin was in die paar weken uitgegroeid tot een bijna oerwoud. Het gras stond zo hoog dat ik er nog maar net doorheen kon snijden met de electrische grasmaaier. Moest dat nog het gras maaien zou je kunnen denken. Ja het moest, ik kan mijn tuin niet op zo'n manier overdragen aan de nieuwe eigenaar. Ik schaam me een beetje want het is niet de tuin die ik met zoveel liefde en plezier heb aangelegd. Een paar weken niets eraan doen en het onkruid schiet overal de grond uit. En doordat alle buxus weg is is het geraamte van de tuin helemaal weg. Maar de keuze om hier weg te gaan is weloverwogen genomen. Volgende week nog een keer er naartoe om binnen in de caravan de spullen welke we nog mee willen nemen uit te zoeken. En dan de deur dicht, de sleutel inleveren en verder gaan met iets anders.

De regenachtige dag van gisteren heeft de natuur veel goed gedaan. Het was nodig dat lekkere frisse lentebuitje (van een paar uur). Daar kunnen geen gieters met water tegenop.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    Weer een hoop moois erbij. Ik heb 2 krentenboompjes in de tuin en ze maken me telkens blij; eerst de bloesem, dan de krentjes en in de herfst het rood verkleurde blad.
    De pink cloud staat ook op mijn verlanglijstje!
    Sterkte met het afscheid nemen van je oude plekje!
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat hebben jullie hard gewerkt, wat wordt het mooi en wat heb je al veel geschreven...ik ben er nu door heen geschoten, maar ik kom nog een keer terug om op mijn gemak te lezen. Wat hebben jullie veel gedaan en ja...zelf verbouwde (vul maar in; in dit geval;) sla is inderdaad veeeel lekkerder!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...