vrijdag 8 mei 2009

Goldie

De laatste weken werd al onze vrije tijd gebruikt voor het ver- en aanplanten van onze nieuwe tuin. Dus werd het beren gebeuren even op een laag pitje gezet. Maar deze week vond ik ook weer wat tijd (mede doordat het weer gewoon even iets minder is) om een beer in elkaar te frutselen. De granny's voor de sprei gaan wel gewoon door. Dit is een klusje waar je zelfs tv bij kunt kijken/horen. Je blijft op de hoogte van het laatste nieuws en maakt jezelf ook nog nuttig. Inmiddels is blokje 300 af. Nog 100 te gaan.




En dit is mijn laatste beer, ik noem haar Goldie. De kleur van de vacht heeft een beetje gouden glans.



Het tasje is natuurlijk ook zelf gemaakt.



En daar hoort een bijpassende strik op het hoofd bij.





















10 opmerkingen:

  1. Wat een snoepie weer! Pink Princess staat nog steeds mooi te zijn in mijn kast hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is weer een schatje!!!!

    super....

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Marja, wat een schatje en ik vind het superknap hoor dat je dit allemaal kan maken.
    Groetjes Mea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind haar hardstikke mooi! n Snoepie weer, tasje strik, alles!
    groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, een echte beren site, wat een leuke hobby zeg! en wat knap dat je al die beren kan maken.
    fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow! En dat doe je dan éven tussendoor?! Het is een snoepje hoor, echt goed geworden! Ik ben ook wel eens granny's gaan maken, maar ik ben afgeknapt op al die af te werken draden.. Maar nu ik ze zo bij jou zie... Ergens heb ik ook nog een kussen gezien van granny's en daarop zaten dan gehaakte bloemen, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een droppie weer deze goldie. Ik vind al je beren leuk maar de speciaalste is toch wel Violet! Veel succes verder met je granny squares, ik begrijp ineens dat het vervelendste nog moet komen :-{

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marja
    Goldie hield de kleur ... love it!
    Dank u voor uw bezoek!
    Ik werkte daar ik nogal een bazaar dit weekend.
    Ik stuur u per e-mail naar de HTML-code van mijn eekhoorn-ontspannen!
    Kussen
    Malu

    PS: Hier is al een begin maken met koud ... brrrr ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhhh, wat is ie leuk, wat ben je toch een kunstenaar. echt geweldig!!!! Liefs van jeany

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a sweety Bear - lovely :o))
    Kind regards Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...