dinsdag 17 februari 2009

Maandag oma oppasdag.

Of zal ik het noemen Maandag oma oppas/knutseldag. Samen met met kleinzoon knutselen, dat lijkt me zo leuk. En nu ie wat groter is gaan we dat ook zeker veel doen op de maandagochtend. We beginnen met kleuren en stempelen. En we genieten er allebei van, en de aandacht word hierdoor ook nog eens afgeleid van die kriebelende waterpokken pukkels. Zo zijn er al heel wat kleurplaten ingepakt voor mamma en pappa.
Zoek de verschillen: met en zonder waterpokken.




En oma's en opa's zijn er ook om je te verwennen met af en toe iets lekkers.




12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi mannetje Marja!! En het lijkt me heerlijk zo'n dagje met je kleinkind. Dat is hier nog heeeeel ver weg, maar het lijkt me fantastisch. Zal nog wel een jaartje of 10 duren denk ik.
    En waterpokken, dat arme mannetje, dan heb je ook wel wat lekkers verdiend van oma ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik kan me zo voorstellen dat je je iedere keer weer op zijn komst verheugd. Ik verheugde me er destijds ook zo op om met de kinderen te gaan knutselen. Mijn dochter doet dat ook wel graag, maar mijn zoon haat het gewoonweg en heeft nooit 1 stift of plakkertje aangeraakt. Tsja je hebt het helemaal niet voor het zeggen, maar deze meneer doet goed mee. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meid wat een heerlijk fotos, en een scheetje met die blonde krullen, geniet er maar van, Liefs Jeany

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lekkere blonde krullebol !!
    Mooi ventje hoor, en heerlijk om zo lekker samen te prutsen en te knutselen he (koestermomentjes !)
    lekker van genieten zo'n oma/kleinkind oppasdag
    Mijn dochtertje heeft ook van die blonde krullen (erg handig als ze s'morgens uit bed komt hihi)
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,
    Wat een heerlijk k(r)nulletje! Het moet een feest zijn om op te mogen passen (gek woord eigenlijk; op je eigen kleinkind pas je natuurlijk niet op, die hoort gewoon bij je!).
    En zo heerlijk aan het kleuren en knutselen, hij lijkt in iedergeval wel op zijn omaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een heerlijk kind!
    hoop ook ooit eens oma te worden...zalig lijkt me dat!

    las dat je niet wist waar je moet beginnen met je pph...ik begin altijd met de keuken,style kiezen behangen en dan dingen maken om in te richten dan komt het vanzelf
    succes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje is dit. Met of zonder waterpokken hoor.
    Echt een genietdagje dus.....dit is nu rijkdom.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk samen aan het genieten. Dat knutselen heeft hij niet van een vreemde!!
    Geweldig...kleinkinderen.
    En ze kunnen soms uitspraken doen !!

    Geniet er maar van.

    groetjes,Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig hoor, zo'n lekker manneke over de vloer. Lekker knutselen met oma. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk, dat zijn nu echte "oma"-privileges! Geniet er heerlijk van, van het knutselen en het kleine mooie mannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello my friend! What a wonderful baby!!! You're a lucky woman!!! Children are the real joy of the life!!!
    Have a nice week end!!!
    Hugs
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk..ik hoop het ook ooit mee te mogen maken!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...