woensdag 11 februari 2009

2 awards





Ik kreeg deze week zomaar twee Awards tegelijk voor mijn beide blogs. En ik ben daar dan ook weer heel trots op. Ik kreeg de Awards van LiliM.
Proximidade = Neighborhood

Ik geef ze niet door omdat ik het zo moeilijk kiezen vindt. Er zijn zoveel blogdames waarmee ik graag eens een kopje koffie, thee of limonade (mag het ook iets sterkers zijn?) met chocoladetaart !!! zou willen gebruiken. En dan heerlijk urenlang kletsen over knutselen, beren, poppenhuizen, koken, tuinieren, kringloop, verzamelingen enz. enz.

De Awards zijn voor jullie allemaal, degene die graag mijn blog lezen en bij wie ik graag op visite kom.

Ik hoop dat we elkaar veel inspiratie mogen geven.

Liefs van mij en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
I copied this text from LiliM's blog

"This blog invests and believes in PROXIMITY - nearness in space, time and relationships. (blogging makes us close by proxy; friendly neighborhoods linked around the world)


Blogs that receive this award are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prizes or self-aggrandizement. (effort is made to maintain a quality blog in terms of blog etiquette, response, and audience - just because)


Our hope is that when the ribbons of these awards are cut, even more friendships are propagated. (post the award, and grow more friendship by passing it on).'



9 opmerkingen:

  1. Dik verdiend hoor, hoewel ik eerlijk gezegd de awards ook nooit doorgeef en nu alweer de halve week buikpijn heb, omdat ik eigenlijk vind dat ik die ook nog die een award had moeten geven en die...Ik heb er nog 2 gekregen...maar ja, om nu alle posten maar awards te gaan zitten uitdelen...Ik heb er ook al over nagedacht om dan maar helemaal geen awards (of tags) meer te accepteren. Iemand had al een button 'this is a tag free zone', maar ja, dat vind ik dan weer zo aanmatigend staan, zo blasé. Kortom het is altijd wat! Net zoals in het echte leven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou meid, ik kan lille alleen maar gelijk geven, dk verdiend!!! doeggg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zou toch geweldig zijn hè, gezellig met elkaar aan een bakkie met een heerlijk stuk taart en dan maar kletsen, kletsen en kletsen! Volgens mij hebben we gespreksstof genoeg met z'n allen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. thank you your visit...i ll just to discover your blog ....it s very nice....i love roses
    i see you soon,

    kisses from saouth france,

    peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank for the visit and love all your pretties Pinkie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja een Tag free zone klinkt inderdaad ook weer zo cru naar de lieve gever toe. Vaak zet ik zelf ook een bedankje in t gasten boek van de gever ...t is een gebed zonder einde die awards geverij. Lief bedoeld natuurlijk dat altijd, want de persoon heeft er toch over nagedacht waarom zij jou uitzoekt ;)
    Wees er dus maar trots op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd meid met je awards.
    Leuk he om zo even in het zonnetje gezet te worden.
    Deze vorm van communicatie(via bloggen bedoel ik ) is wel heel erg bijzonder. Je ontmoet zovel gezellige mensen en vaak is de interesse gelijk zodat je het heerlijk vind om met die personen te babbelen.
    Geniet van deze dag, lieve groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...