donderdag 18 december 2008

Kerstknutsels deel 2

De strokrans is helemaal beplakt met mini pompoentjes, de gaatjes opgevuld met tillandsia en voor de finishing touch wat parelspelden.




Deze krans is beplakt met kerstballen in mat en glans en hangt in de keuken.




Zwart en wit. Glans en mat.





De lichtjes zijn verpakt in donsveertjes deze zijn zo gekocht. De gaatjes heb ik opgevuld met donsveertjes.
Neptaart van kaneelstokjes en allerhande materialen. Eromheen een mooie glanzende strik.
Niet alleen voor de kerst.






1 opmerking:

  1. OMG wat heb jij weer een mooie dingen gemaakt! En zoveel! Terwijl ik denk over een krans maak jij er (minstens) 2! Leuk!!! Ik ga gauw nog even naar dat trommeltje kijken...fijne dagen...geniet van je heerlijke kerstsfeertje!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...