woensdag 3 september 2008

Herfst/Autumn


Van de zomer zomaar de herfst in, maar niet getreurd dat kan heel mooie kleuren en plaatjes geven. Deze foto's heb ik maandag gemaakt toen ik met mijn kleinzoon even het park inging.
Dat doen we iedere oppasmaandag, naar de kinderboerderij en ook altijd even de heemtuin in. Je kunt er tenslotte niet vroeg genoeg mee beginnen om kinderen bewust te maken van de natuur.
En we genieten er allebei van.


Outside nature chances from summer in autumn and that gives beautiful colours and picture's. Every monday when my grandson is here we take a walk in the park.We enjoy it both and he learns how beautiful nature is.You can't start to early with that I think.




In het park is nog steeds een expositie van kunstwerken die horen op tegaan in de natuur (ik heb hier al eerder een blogje aan besteed), of het altijd mooi is ? ik weet het niet.

Maar deze boog van takken gaat wel helemaal op in het beeld vindt ik zelf.




5 opmerkingen:

  1. Prachtige herfst sfeer foto's! En wat een schatje is je kleinzoon! Ha, eens had ik ook van dat lichtblonde krulhaar, nou ja nog steeds eigenlijk, maar nu niet meer door moeder Natuur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de herfst al goed in beeld gebracht, wat dat betreft een heerlijk seizoen met al die mooie kleuren in de natuur en bessen en vruchten in overvloed.
    Leuk jochie jouw kleinzoon, dat zijn denk ik gouden momenten om zo lekker in de natuur te lopen met z'n tweetjes.
    Geniet ervan,
    Groetjes en fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marja
    Wat dit mooie park en dat zijn prachtige kleinzoon! Het is heel goed wandeling langs de natuur nog met een kind samen. Alles is mooier! Beijos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met zo'n snoezige knul aan je zijde kun je de hele wereld aan! Wat een mooi kindje..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig mannetje in de mooie natuur ! Genieten he als je op mag passen ;o)
    Rini

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...