vrijdag 11 april 2008

Voorjaar in het park


Dotterbloem, sleutelbloem en primula.


Allium en krentenboompje.


Op dit moment worden er in het park kunstwerken van verschillende kunstenaars tentoongesteld.
Mereljong, Stengels, Winterroos, Opbouw, Diamond in the rough, Stele en He walks like a crab.
Mooi ??????

Op deze foto o.a. kievitsbloem, een alliumlaantje (het hele park ruikt naar ui), dotterbloem wilg met gat, boom met holletje van ?, en het huisje waar de schilder J.C. Roelandse schilderde.
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

  1. Weer hele mooie plaatjes! Even over een boekje in je handen houden...eigenlijk zou je iedere keer je post uit moeten printen, zo had ikl gedacht, want ik heb die behoefte van in handen houden ook wel, dan heb je straks weer een heel mooi boekwerk.
    Iedere keer denk ik dat ik daar aan moet beginnen...maar het is net als je zegt; er zit maar 24 uur in de dag!
    Wij hebben ook een wandelingetje gemaakt, maar helaas lag mijn fototoestel weer thuis, :-(
    Nou ja, wel zo rustig, nu kan ik mooi lezen wat anderen geschreven hebben! Nogmaals een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie collage van foto`s heb je gemaakt marja, wens je een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Persoonlijk vind ik de echte kunstwerken van de natuur, mooier als die kunstwerken in de natuur. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
    Groetjes en prettig weekend,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben totaal niet gecharmeerd van de 'kruipende' persoon in de natuur.. t heeft bijna iets lugubers. maar de plaatjes van de natuur zelf zijn heerlijk om naar te kijken ;)
    groetjes desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om te zien hoe alles weer kleurt en geurt. Kan niet wachten tot het hier in de tuin ook zover is. Ben helaas geen fan van moderne kunst, dus die beelden hadden ze van mij in de prullenmand mogen doen ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Marja
    Beautiful collage!!!!!!!!!!!!!!
    Have a nice day
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    In je blog maak je melding van het huisje waar de schilder JC roelandse schilderde. Kun je daar iets meer over vertellen ?
    Het zou leuke informatie kunnen zijn voor de site
    www.museum-jcroelandse.com
    m.vr. gr. Nico

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...