woensdag 9 april 2008

Next stop? Thrift Shop!


Thanks Anja voor de leuke challenge.

Afgelopen maandag alvast mijn challenge voor woensdag gemaakt i.v.m. verder niet veel tijd deze week, opgeslagen en zojuist geplaatst blijkt de datum van maandag er natuurlijk boven te staan. Soms begrijp ik nog niet alles, maar ik doe mijn best. (en dankzij Lidwien heb ik het inmiddels kunnen veranderen in de dag van vandaag Bedankt Lidwien weer iets geleerd)Dus dames wel verder lezen hoor want hieronder het verhaal van de
Next stop? Thrift Shop!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk Marja dat je vanmorgen al direct reageerde op mijn post over de poppen!
    Ik heb dit verschijnsel ook door schade en schande leren kennen. Wat te doen als je vooruit wilt werken? Links onderaan je 'draft' (daar waar je je post maakt) staat zoiets als 'eigenschappen van je post, dat klik je aan en dan kun je zien dat er een datum komt en een tijd. Die kun je veranderen. Anders krijg je de datum van je eerste poging en dat wil je dus niet altijd. Ik hoop dat het duidelijk is, en nu ga ik nog een mooi commentaar bij je volgende post zetten, want ik zag al dat je dat wel verdiend hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful porcelains and teddy bears!
    Sandra Evertson

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...