maandag 4 februari 2008

Help ik wil een blog schrijven.



Het valt nog niet mee om een blog te beginnen, dan is er weer geen verbinding, heb ik een leuk verhaaltje geschreven is het zomaar opeens verdwenen en wil ik foto's plaatsen zijn de foto's gewoon verdwenen in het niets. Had ik mijn eerste reactie, nog even proberen of ik het bericht wat meer kan uitbreiden met foto's weg bericht.

Geduld is een schone zaak, mijn geduld is nu even op, en er moet ook nog iets in huis gedaan worden dus morgen weer verder. Voor een ieder die dit leest Ik kom terug !!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...