zondag 3 februari 2008

De naam Rosabeer

Beren maken is een hobby van mij dit komt in de naam van mijn blog terug.
Rosa staat voor een andere hobby, van alles verzamelen waar rozen op afgebeeld staan. Dit kan ook echt van alles zijn, servies, dozen, blikjes, kop en schotels, schilderijtjes, glazen, servetten, boeken, stof, behang, plantenpotten, lampenkapjes enz.
De meeste spullen vindt ik bij de kringloopwinkel en wordt daarbij geholpen door een vriendin die haar uiterste best doet om mijn verzameling steeds groter te maken met de meest uiteenlopende voorwerpen.
Rozen komen natuurlijk ook in onze tuin terug en in huis in de vaas.
Dit zijn niet mijn enige hobby's maar daarover later meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...